Transport Usługi

Przeprowadzki Warszawa

Przeprowadzki Warszawa

Przeprowadzki Warszawa: etap prac organizacyjnych związanych z przeprowadzką polega na uwzględnieniu wszystkich drobiazgów, które ułatwiają procedurę, ponieważ w tym przypadku będziesz mógł przenieść swoją firmę w krótkim czasie i najniższym kosztem. Ważne! Jeśli przeprowadzka jest niewłaściwie zorganizowana, praca firmy może zostać sparaliżowana na kilka dni. 

Jak przenieść firmę, czyli sprawna przeprowadzka w Warszawie

Zrób plan pomieszczeń obecnej firmy, zaznacz dostępne miejsca pracy, a także związane z nimi meble. Teraz trzeba przygotować plan nowego lokalu oraz określić rozmieszczenie stołów, szafek i innych elementów wyposażenia. Istotna jest powierzchnia nowej firmy, umiejscowienie otworów drzwiowych i okiennych oraz gabaryty mebli. O gniazda elektryczne do urządzeń biurowych należy odpowiednio wcześniej zadbać, powinny być w odpowiedniej ilości i znajdować się w miejscach dogodnych do podłączenia.

Decydując się na przeniesienie firmy, ustal, jaka będzie wielkość transportu, wybierz odpowiedni pojazd. Jeśli firmy nie są zbyt daleko od siebie, a wszystkie rzeczy nie mieszczą się w jednym małym samochodzie, to można wykonać dwa przewozy. Jeśli potrzebujesz wykonać cztery lub więcej, lepiej skorzystać z kilku pojazdów. Jeśli planowana jest przeprowadzka w Warszawie na znaczną odległość lub istnieje możliwość utknięcia w korku, lepiej zamówić jeden samochód o zwiększonej ładowności, ponieważ koszt przewozu ładunku pojazdem o kubaturze trzydziestu metrów sześciennych będzie niższy w porównaniu z czterema busami.

Profesjonalne przeprowadzki w Warszawie

Myśląc o tym, jak szybko przenieść swoją firmę, skorzystaj z naszych usług przeprowadzkowych w Warszawie. Dysponujemy doświadczonymi ładowaczami, których liczba zawsze odpowiada zakresowi prac. Jeśli w Twojej firmie znajduje się sejf lub inne duże lub ciężkie przedmioty, będziesz musiał skorzystać z pomocy bardzo doświadczonych pracowników naszej firmy. Ładowacze mogą nie tylko wynieść i załadować na samochód mienie firmowe, ale także zdemontować meble w starym pomieszczeniu i zmontować je w nowym miejscu.

Należy zadbać o prawidłowe zapakowanie:

  • Przygotować pudła dla pracowników do zapakowania rzeczy osobistych.
  • Mając spakowane teczki z dokumentami w pudełkach, nie zapomnij ich oznaczyć, wskazać szafy zgodnie z wcześniej opracowanym planem.
  • Sprzęt biurowy należy odłączyć od zasilania i zapakować w odpowiednie pudełka, monitory owinąć folią bąbelkową, przewody starannie złożyć razem z samym sprzętem i oznaczyć.
  • Otwarte kartony służą do transportu żywych roślin (jeśli takie masz w biurze) (jeśli na dworze jest zimno, lepiej skorzystać z osobnego samochodu).

Kolejne kroki firmowej przeprowadzki w Warszawie

Po złożeniu i spakowaniu wszystkich rzeczy i sprzętu biurowego trzeba będzie zdemontować meble firmowe. Ponieważ istnieje ryzyko uszkodzenia szafek i stołów podczas transportu na duże odległości, należy je nie tylko zdemontować, ale także odpowiednio zapakować. W przypadku standardowych mebli tego samego typu, ich elementy (m.in. blaty, półki, boki szafek i stołów itp.) można ustawiać w pionie, w tej formie zajmują minimalną ilość miejsca. Jeśli zamierzasz transportować meble w stanie nie zmontowanym, nie zapomnij uwolnić ich z półek i szuflad, zdjąć szklane drzwi. Konieczne jest usunięcie okuć ze zwykłych drzwi i bezpieczne przymocowanie samych drzwi taśmą klejącą.

Przeprowadzki WarszawaZwróć uwagę na jakość opakowania mebli, zadaniem materiału opakowaniowego będzie ochrona przed wilgocią, kurzem i przypadkowymi uszkodzeniami mechanicznymi. Gładkie, polerowane powierzchnie można zabezpieczyć arkuszami tektury falistej i folią stretch. Nie zapomnij okleić folią stretch nie zmontowanych mebli (zarówno szafkowych, jak i tapicerowanych) oraz ułożonych w stos elementów meblowych.

Krzesła biurowe należy składać w stosy lub parami (czyli stawiać jedno krzesło na drugim z nogami do góry), a następnie owijać je folią stretch. Zrób to samo z krzesłami komputerowymi. Zwróć uwagę na oznakowanie paczek: jeśli umieścisz na nich określone oznaczenie zgodnie z planem nowego biura, to w trakcie rozładunku mebli ładowacze od przeprowadzki w Warszawie będą mogli przenieść je na miejsce bezpośredniego montażu, co pozwoli zaoszczędzić czas, a także uniknąć nieporozumień.

Podejmując decyzję o przeniesieniu firmy, pamiętaj, że kompetentna organizacja pozwoli Ci zrealizować przeprowadzkę w Warszawie ciągu kilku godzin. Jeśli te wydarzenia zaplanowano na weekend, to od poniedziałku firma będzie mogła pracować normalnie. A powierzając sprawy przeprowadzki profesjonalistom, uwalniasz się od ciężaru zmartwień i pozbywasz się niepotrzebnego bólu głowy. Wszystkie w/w prace mogą wykonać nasi pracownicy.

Jak przenieść firmę bez utraty ważnych dokumentów?

W większości przypadków nie ma problemów z transportem mebli biurowych, komputerów i sprzętu biurowego, ale tego samego nie można powiedzieć o dokumentach, zwłaszcza jeśli Twoja firma ma kilka działów. Konieczne jest staranne usystematyzowanie i sortowanie dokumentów, ponieważ można je nazwać sercem każdego przedsiębiorstwa. Oznacza to, że aby uniknąć zamieszania w procesie przeprowadzki w Warszawie, warto opracować przejrzysty system transportu dokumentów biznesowych i kontrolowania sytuacji. Dokumentów nie należy przewozić wewnątrz szaf, ponieważ po pierwsze znacznie zwiększą wagę mebli, a po drugie mogą się przemieszczać się podczas załadunku i rozładunku.

Aby uniknąć zgubienia lub uszkodzenia dokumentów podczas przenoszenia, należy je starannie zapakować. Do tego doskonałe są pudełka wykonane z grubej wielowarstwowej tektury. Upewnij się, że pudełka zostały starannie zapieczętowane, aby uniknąć możliwości ich otwarcia lub uszkodzenia podczas przenoszenia i transportu. Możesz zabezpieczyć dokumenty przed zamoczeniem podczas przenoszenia dodatkowo zabezpieczając je folią stretch. Przy dużym obiegu dokumentów w firmie lepiej skorzystać z usług ładowacza naszej firmy przeprowadzkowej w Warszawie.